Veelgestelde vragen Friese Ardennen

Reserveren

Kan ik online reserveren?

U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website via: https://defrieseardennen.nl/boeken/

Kan ik ook telefonisch of per email reserveren?

Uiteraard kunt u ook per telefoon een reservering maken. Bel gerust! Ons tel.nr. is 06-51534592. Ook via de mail kunt u een reservering aanvragen. Ons mailadres: info@frieseardennen.nl

Kan ik de accommodatie ook vooraf bezichtigen?

Natuurlijk wilt u graag zien wat u reserveert of waar u terecht komt. We zouden we graag zien dat u even een afspraak maakt. We kunnen de accommodatie alleen laten zien wanneer deze niet verhuurd is. Voor het maken van een afspraak: T: 06-51534592 of info@defrieseardennen.nl

Kan ik ook een optie nemen?

U kunt voor maximaal 5 dagen een optie nemen op onze accommodatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op T: 06-51534592 of info@defrieseardennen.nl

Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?

In sommige periodes is het ook mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neemt u hiervoor gerust contact met ons op.

Aankomst en vertrek

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

Een weekend is van vrijdag 15.00 uur tot zondag 17.00 uur Een lang weekend is van vrijdag 15.00 uur tot maandag 10.00 uur Een midweek is van maandag 15.00 uur tot vrijdag 10.00 uur.

Kan ik ook eerder aankomen?

Regelmatig hebben we te maken met een zogenaamde wisseldag en dient de accommodatie tussen vertrek en aankomst te worden schoongemaakt. Het kan wel eens voorkomen dat jullie als groep eerder kunnen komen. Dit weten wij ongeveer 3 dagen van tevoren. Neem hierover dus ongeveer 3 dagen voor aankomst contact met ons op. In overleg kunnen we dan een eerdere aankomsttijd bespreken.

Waarom moet ik een persoonslijst invullen?

Wij zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die bij ons verblijven te registreren. Hiervoor krijgt u van ons per mail een persoonslijst toegestuurd. Wij zouden het fijn vinden wanneer u het formulier thuis vast invult en per mail opstuurt.

Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?

Er wordt altijd borgsom gevraagd van minimaal € 500,00. Als er sprake is van grotere schade als het bedrag van de borg krijgt u hiervoor een rekening van ons.

Verblijf

Mag ik mijn huisdier meebrengen?

Het meebrengen van uw huisdier is niet toegestaan. Wij verhuren de accommodatie ook aan long- en astmapatiënten. De schilfers van uw huisdier blijven mogelijk weken tot maanden aanwezig in de accommodatie, ook na grondige schoonmaak. Wij verhuren de accommodatie als huisdiervrij en kunnen om die reden geen huisdieren toestaan.

Mogen wij luide muziek draaien?

Veroorzaak aub geen geluidsoverlast door luide muziek en respecteer de rust van de omwonenden. Het is niet toegestaan om buiten (meegebrachte) geluidsinstallaties / geluidsboxen te gebruiken. Binnen in de accommodatie is een professionele geluidsinstallatie aanwezig met daaraan een AUX kabel, zodat de telefoon op de versterker kan worden aangesloten. Het maximale volume van deze versterker is het maximale volume dat is toegestaan in de accommodatie.

Kan ik gebruik maken van WIFI?

U kunt gratis draadloos internetten. Er is een glasvezelverbinding van 500 MB aanwezig.

Wat voor soort koffiezetapparaat is er in de accommodatie?

In de keuken staat een Bravilor koffiezetapparaat (2 keer 12 koppen). U kunt hiervoor snelfiltermaling koffie gebruiken. Filters zijn aanwezig in de accommodatie en hoeven niet te worden meegebracht. Er is ook een senseo appartaat aanwezig.

Is er een vaatwasser in de accommodatie?

De keuken beschikt over een vaatwasser. Hiervoor dient u vaatwastabletten mee te nemen.

Zijn vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?

Toiletpapier dient u zelf mee te brengen. Natuurlijk zit er voor het eerste gebruik wel al toiletpapier op de rol. Vuilniszakken zijn aanwezig.

arrow_drop_up arrow_drop_down